Singletreff | Eintrag

Kleiner Läufer grosser Coach (Pseudonym)

Ein Coach fürs Leben

Ein Coach fürs Leben
Kleiner Läufer grosser Coach
CH - Bern
1959
Du bisch mit einem Gascht i einer Gmietligi Loipebeiz, en tolle Mönsch zwar Sehbehindert u doch gesät er so vieles, Stundenlang ha ig dürfe sine Ouge si, er hätt mer derbii so viel vertraue gschänket, wundervoll unglaublich ebis so scheens erlabe zdürfe,
Du steisch am Stand u ganz langsam chunnt en chline Knopf mit em riesige Heum Der engäge sine Ouga lache, angst u freut, si derkänne, er chunnt am Stand lüegt Der a u seit U geil gsi, De gspirsch sine freut, en stich is Herz so schöö so en Geschenk dürfe aznäh u so viel vertroue zbechoo.
Du gschousch Sie nochmal a, lächlisch u seisch, chei Problem das schaffet mer schoo, u ab geits en Trail abwärtz, unte acho jauchts Se voller Freud, ja total happy, das schönst am leite u coache, Freud mache biistah ebis zäme in es Team vollbringä,
Aber.... leider si da o angeri Momente, die vo de em uffwiederluege, de Moment wo sich dWäge trenne, Momente von sii uff gsi, mer gschouet noch eimoll zrück wundervolle erinnerige, unvergessliche Momente, u da denket mer immer wieder
Mer hei es Natel es Laptop es Tablet ischt üff Instagram im facebook u,,,,, dennoch so einsam wie en Spacelab im All.
Ig liebe coaching ig liebe leite, ig finge das so erfüllend fiir jemanden da dürfe sii berate zbegleite derzue dürfe zlüege, nur sollte es irgendwann ebis dauerhaftes dürfe si.
Je suis un Romand du Val de Travers, je parle Schwyzerditsch avec accent romand avec une coeur romand et un charme d`un romand, bi en weng e chline mit 1.68 u ebis liecht mit 66 Kg dafür en riesige Portion Humor u sehr intakte Werte.
Suchen ist übertrieben, ich wünsche mir vielmehr, einen Partnerin, emanzipiert gleichwertig, mit der ich auf Augenhöhe kommunizieren und funktionieren kann, Du darfst ruhig etwas verträumt sein aber Du solltest steht^s echt bleiben, sehr toll wäre es wenn Du entweder Biken Laufen Klettern oder Langlaufen würdest, oder es allenfalls gerne mal versuchen möchtest, mit mir mal einen Klettersteig versuchen, mit mir mal in einem Konzert kommen würdest, kurz das meine mit Dir teilen könnte aber auch umgekehrt und doch ein gewisses Verständnis da wäre das wir in Unserem Alter halt doch jeder schon vieles erfahren dürfte und vielleicht einen gewissen Freiraum braucht.
Sei meinen Partner mein Hafen meinen Treffpunkt ich...werde an Deiner Seite sein wenn Du mich brauchst als Coach als Partner.
Sehr freuen würde ich mich auf Deine Post, bitte habe Verständnis wenn vielleicht nicht sofort eine Antwort kommt aber ich bin zeitweise in Winterlagern am Coachen
13.01.2017 um 23:09