Menu öffnen Profil öffnen

Öpis undernä (wandere), umarme, kuschele und im beschte Fall verliebe

Mann sucht Frau

Öpis undernä (wandere), umarme, kuschele und im beschte Fall verliebe
CH - Zürich
Mann
Frau
1982
Ich bi de Thomas, 39gi, vo Winterthur, Primarlehrer, Single und sehne mich nach Liebi, Nöchi und Zärtlichkeit. Ich bi kein Party- und Usgangstyp. Ich wandere, choche und brötle gärn, los gärn Musig oder bi am Computer (kein Gamer!), lehre grad Russisch und tue mi au gärn handwerklich betätige.
Vermissisch du au Umarmige und Kuschele, wänn sich e Bezieig drus ergitt, umso besser und bisch zwüschet 20 und 40gi? Gasch au gärn id Bärge go (alpin)wandere i de ganze Schwiez (schwindelfrei, relativ usduurend, aber bärguuf nöd im Sprint)? Im Idealfall kei Vegetarierin, da ich Fleischtiger bin und au dementsprächend gärn fleischhaltig choche ;-) Dänn eifach schriebe. Region: Am beschte Züri +/- 70 Kilometer, ich bi mobil und flexibel.
17355
11.09.2022