Bodenständige, sportlich und aufgestellte Sie

Frau
Mann
1979
Ich, 44zgi, bin gern i de Berge unterwägs Skifahre, dur de Pulver oder au Piste, wandere mit Gipfelgfühl oder au ohni, es Bad imene Bergsee und vieles meh. Fühl mi uf 3000m grad so wohl wie uf Meereshöchi. Han es di Hei wo ich mich wohl fühl und glich bin ich ned det festgwachse. Ich tusches au immer wieder mol gern i mit menen Campinbüsli, ere SAC Hütte, mit mene Zält oder em Rucksack voll und lan mich vo dä Schwyz aber au gern vo ferne Länder inspiriere.
Schaffe, ja das tuen ich au, mach min Job gern aber er forderet au viel. So isch mer es guets Work-life-Balance sehr wichtig.
En Maa Wo mich mitnimmt uf sini Läbensreis. En Mönsch wo Zyt hät zum Zytlos sii, wo mis Herz berührt. Öper wo mit mir uf die nöchst Etappe vom Läbe got, wo au immer die here führt. Wo s Fäddere Bett mal gern mit menen Campingmätteli ituscht, Flipis grad so gern a de Füess hät, wie Skischuhe oder Bergschueh, Aber du mol gern gmüetlich di hei chan sii.
wür mi freue vo dir zghöre.