Wuschel mitem Traum vom Fliege xD

CH - Basel-Landschaft
Frau
Mann
Sali Zämme :)

ohh wo fang ich jetzt ah .... Ich 35+ bin en sehr naturverbundene mensch wo es liebt wandertürli z mache und gern zum abschluss was feins trink oder isst :) han es härz us gold, unkompliziert (solang alles uf ehrlichkeit basiert), humorvoll und für jede spass zha. Im momänt find ich mich grad sälber und drbi hani s wandere für mich entdeckt, bin gärn in de bärge (hohi toure bini leider NO unerfahre :( ), verständnisvoll und warmherzig :) Im momänt bini no biz pummelig aber durch mis ziel "fliege wie en vogel" bini hart am trainiere und es währ schön wenn ich öber find wo mich au drbi unterstützt, also isches für mich nüt bsunderigs nochem schaffe (bürojob) no in sunneuntergang go spaziere oder ins fitness um d spächschwarte los zwärde HAUPTSACH bewegig xD ich bin en sehr offene mensch wo eher es problem löst statt direkt drfo lauft uuuunndd ich bin en GNIESSER, ich liebs schöni momänt richtig zgniesse vorallem mit schöne ussichte (muesi immer fötele <-- doofe makel an mir). Ich han ei doofe makel und das isch min kenny, ich schlepp dä überall mit und wo au immer machi bsunderi fötele mit ihm, er het sogar es eignigs album xD. usert wandere dueni au rite und fang mit gleitschirmfliege ah :)
bin au immer offe neui sache kenne zlerne
bsuneri ort hani eigentlich nit, ich gang in de ganze schwiz go wandere, hauptsach ich gseh bärge :)
Leider bini klei grote 159 .. klein aber ohooooo xD

Wennt mehr wisse willsch, schrib eifach :)
ehrlichkeit, humorvoll, s alter egal nur nit jünger wie 30, ussehe isch mir au egal für mich zählt dr charakter, wär schön went mich unterstützisch bi mim ziel :)
21183
06.04.2024